Schade afhandeling

Toch schade? Vervelend. Maar we lossen het op.

Onze chauffeurs gaan altijd zorgvuldig met jouw voertuig om. Want we snappen heel goed: dat is jouw trots. Toch kan er in alle drukte of hectiek iets gebeuren. En dat vinden wij oprecht vervelend. Gelukkig doen we dan wat wij het best doen: we komen in actie en lossen het netjes op.

Wat moet je doen als je schade hebt?

Heel simpel: stuur een mailtje naar schade@bergingscentraledrechtsteden.nl. Zet daarin:

  • Wat er beschadigd is
  • Het kenteken van het voertuig
  • Foto’s van de schade
  • Een korte beschrijving van de situatie

Dan pakken wij het op. Geen ellenlange formulieren of eindeloos bellen. Gewoon duidelijke communicatie en een oplossing waar je iets aan hebt.

Onze belofte:

  • ✔ We nemen je melding serieus
  • ✔ We houden het netjes en persoonlijk
  • ✔ We zoeken altijd naar een passende oplossing
  • ✔ En ja, je krijgt gewoon antwoord van een mens

Schade? Dat lossen we samen op.

Stuur ons een mail en we gaan aan de slag. Want fouten kunnen gebeuren - hoe we ermee omgaan, dáár maken we het verschil.