Schade afhandeling
Toch schade? Vervelend. Maar we lossen het op.
Onze chauffeurs gaan altijd zorgvuldig met jouw voertuig om. Want we snappen heel goed: dat is jouw trots. Toch kan er in alle drukte of hectiek iets gebeuren. En dat vinden wij oprecht vervelend. Gelukkig doen we dan wat wij het best doen: we komen in actie en lossen het netjes op.
Wat moet je doen als je schade hebt?
Heel simpel: stuur een mailtje naar schade@bergingscentraledrechtsteden.nl. Zet daarin:
- Wat er beschadigd is
- Het kenteken van het voertuig
- Foto’s van de schade
- Een korte beschrijving van de situatie
Dan pakken wij het op. Geen ellenlange formulieren of eindeloos bellen. Gewoon duidelijke communicatie en een oplossing waar je iets aan hebt.
Onze belofte:
- ✔ We nemen je melding serieus
- ✔ We houden het netjes en persoonlijk
- ✔ We zoeken altijd naar een passende oplossing
- ✔ En ja, je krijgt gewoon antwoord van een mens
Schade? Dat lossen we samen op.
Stuur ons een mail en we gaan aan de slag. Want fouten kunnen gebeuren - hoe we ermee omgaan, dáár maken we het verschil.